ارجان گشت (پالیز گشت)

اینجا آبشار بیشه استان لرستان

آبشار بیشه در شهرستان درود در بخش پاپی و در شهر سپیدشت در روستای بیشه قرار دارد .آبشار بیشه با ارتفاع48 متر و تاج آن با ارتفاع حدود 2متر تداعی کننده عظمت و زیبایی طبیعت است ،وقتی روبه روی آبشار بیشه قرار میگیرید به دلیل چند شاخع بودن آبشار و عظمت وصف ناپذیرش میزان آدرینالین خونتان را افزایش میابد و این زیبایی ها در کنار درختان بلوط سر به فلک کشیده و رود خانه سزار دوچندان میشود .

توضیحات

مدت زمان لازم برای دیدن این مکان

یک روز

فصل مناسب سفر

مناسب ترین فصل بازدید بهار و تابستان

مسیرهای دسترسی

جاده ی درود به آبشار بیشه و ایستگاه قطار بیشه

وضعیت آنتن دهی

کامل

نزدیک ترین شهرها

سایر شهرها

مسیر دسترسی به آبشاربیشه

آبشار بیشه در استان لرستان قرار دارد برای رسیدن به آبشار بیشه دو راه وجود دارد،آبشار بیشه در نزدیکی دو شهر دورود و خرم آباد قرار دارد، برای رفتن به آبشار بیشه هم میتوانید با خوردوی شخصی مسافرت کنید و هم میتوانید لذت مسافرت با قطار را در طبیعت تجربه کنید ، برای داشتن یک سفر لذت بخش کافی است سوار قطار شوید و در ایستگاه بیشه پیاده شوید، اکنون آبشار زیر پای شماست و پس از صد متر پیاده روی یکی از زیبا ترین آبشار های ایران را میبینید.و اما مسیر دوم برای رسیدن به آبشار بیشه ،شما میتوانید با خودروی شخصی به سمت خرم آباد یا درود حرکت کنید.فاصه آبشار بیشه تا شهرستان درود 30 کیلومتر و تا شهرستان خرم اباد 60 کیلومتر است .

فصل مناسب بازدید از آبشار بیشه

از زیبایی های حیرت انگیز آبشار بیشه این است که شما هر وقت که خواستید میتوانید به آنجا سفر کنید و در هر فصل زیبای خاص خودش را دارد ، اما بهترین زمان برای سفر به ابشار بیشه اوایل بهار تا اوایل تابستان است.

خدمات رفاهی گردشگری آبشاربیشه

وقتی به سمت ابشار بیشه حرکت میکنید نباید نگران چند چیز بود که به اختصار توضیح میدهم .

در نزدیک ترین مکان ممکن میتوانید خودروی خودتان را در پارکینگ قرار دهید. شما میتوانید در نزدیک مکان به آبشار در یک مکان امن و سرشار از آرامش تنها با به همراه داشتن چادر مسافرتی اسکان نمایید، البته شما میتوانید به سراغ خانه های محلی و مهمان خانه های روستای بیشه نیز برای اسکان بروید . در اطراف آبشار مغازه ای متعددی برای تامین نیاز شما وجود دارد .

خواندن  اینجا دریاچه برم فیروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *